keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

TToT Toko Taso on Tämä

Tehtiin eilen tokotreeneissä lähes kokeenomainen treeni. Tässä videot meidän AVO:n liikkeistä tällä hetkellä, taattua kännykkäkamera laatua. Liikkeet tehty yhteen putkeen, mutta kuvattu vaan osissa.

Seuruu: Ihan ok. Alussa Sumu ei ole ihan niin skarppina, mutta ekan pysähdyksen jälkeen paranee. Kävelyssä ja käännöksissä on hiomista lähinnä mun osalta. Kävely ja kääntyily on uskomattoman vaikeaa :D Tuota vilkuilua en ole ennen huomannut, eli sen suhteen pitäisi vielä treenata, että kontakti pysyisi koko ajan ilman katkoja. Koiran fiilikseen oon kyllä tyytyväinen, iloista seuraamista, vaikka mua jännittää.

Liikkeestä maahanmeno ja luoksetulo (mun pysäytyskäsky tuli tosi myöhään): Näihin oon kyllä tyytyväinen.
Liikkeestä seisominen. Tää toimii hienosti kentän laidalla, mutta kun menen kehään = jännitän, niin Sumu menee maahan. Jotain tartteis keksiä. Ensi kerralla on tarkoitus analysoida tarkemmin kouluttajan kanssa näitä ongelmakohtia.
Nouto. Murheenkryyni. Tuollaisia loppuasennollisia kokeenomaisia ei oo tehty pitkään aikaan, mutta tämän hetken tilannekatsaus on tässä. Viime aikoina oon yrittäny vaan tehdä hommasta sika kivaa, mutta treenaaminen kausittaista v-käyrän mukaan.  Tämä kun saadaan toimimaan, niin sitten vois katsella niitä kokeitakin.
Kaukot ja hyppy: Kaukot aika jees. Ei olla juuri tehty kokeenomaisesti, joten ottaa merkinnäyttäjästä vähän häiriötä. Hypyssä vois olla vähän enemmän intoa.
Kokonaisuudessaan olen varsin tyytyväinen yleisfiilikseen miltä tuo meidän touhu näyttää. Sen verran harvakseltaan kuitenkin treenaillaan. Noihin liikkeiden väleihin sainkin jo kouluttajalta kommenttia, että ottaisin suosiolla käskyn alle, niin ei haahuilis hajujen perään. Tuolla hallissa on juuri ennen pentukurssi, niin Sumu imuroi kaikki niiltä tippuneet namit...Eli siihen mun on otettava tiukka linja, ettei ylimääräistä haahuilua edes liikkeiden välissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti